SKOCZYŁ TYŁEM ZE SKOCZNI W ENGELBERGU! NIEBYWAŁY WYCZYN MISTRZA

Opublikowany 12 sty 2021
Dwukrotny mistrz świata w narciarstwie dowolnym Szwajcar Fabian Bosch podjął się nietypowego wyzwania - na skoczni w Engelbergu wykonał podwójnego front Filipa na zwykłych nartach! Jadąc tyłem po rozbiegu rozpędził się aż do 90 km/h. #shorts

Komentarze

  • Wowo mordo ale kooks

  • kiedy sie zyla tak nuczy :)

  • Czy to Adam Małysz?

  • Here comes Piotrek Żyła...

  • :)

  • Teraz czekam aż ktoś tyłem doskoczy stylem V do rozmiaru skoczni

  • A na sankach ktoś już zjechał?

  • Wow

  • Kilckbait ....nie skoczył tyłem tylko zjechał tyłem... A tak poza tym to nie są normalne skoki tylko jakaś wyczynowka....owszem gościu jest dobry ale trzeba być prawdziwym pajacem i nieukiem żeby porównywać go do Stocha. To są 2 różne dziedziny.

  • Z tego jeszcze będzie nowa dyscyplina sportu

  • To było nagrywane kilka razy czy jest to tylko montaz a nie realny skok? Na początku ta osoba przejeżdża po prawej stronie kamery na zjeździe a w kolejnych ujęciach po lewej stronie.

  • Zielona Krowa i wszystko jasne. Oni dla pieniędzy nawet na dnie oceanu .... zrobią. Kasa zlikwidowała sport.

  • "Skoczył tyłem"to za dużo napisane.

  • Na koncu Najman xd

  • Co to za ściema?!!!

    • Już w pierwszym ujęciu "między saltami" jest nieudany montaż, a w kolejnych gość już na buli skręca w drugą stronę niż na ujęciu pierwszym...

  • z serii tvp i kradzione materiały

  • Z taka odległością to on nawet Matei by nie pokonał :P

  • nienaganna sylwetka w locie uguem

  • Bez telemarku?

  • Panta rhei. Kiedyś trzeba było w czasie lotu trzymać narty równolegle, teraz wszyscy trzymają w układzie litery V. To, co pokazał Fabian Bosch, to przyszłość skoków. Za niedługo wszyscy będą tylko tak skakać.

  • Ja myślałem że on skoczy normalnie tylko że tyłem

  • Pierwsza moja myśl to, że ten człowiek to świr druga to, że nie odbił się z progu. :D

  • Poleciał dalej niż Robert Mateja w Planicy

  • Liczyłem na coś spektakularnego

  • podwójny skok xd bo po jak wyszedł z progu to spadł na 20 metr a potem poleciał na 140 xd ale pierwsza odległość się liczy a i za ten skok daje 15

  • XD większym wyczynem jest raczej to że obrócił się 2 razy w powietrzu a te debile musieli dac w tytule " skoczył tyłem " xDd

    • Bo chodzi raczej o to, że skoczył tyłem na SKOCZNI NARCIARSKIEJ, a to jest wyczyn, który przyciąga uwagę

  • Ludzie przecież to Najman. Niebieska kurtka wszystko się zgadza.

    • Ile przecież można czekać na Stanowskiego, idę poskakać, ale tyłem.

  • Nie pokazujcie tego Piotrkowi Ż.

  • Właściwie to spadł z progu na bulę, a nie skoczył.

  • W którym momencie skoczył tyłem?

  • Zjechał tyłem, skoczył przodem. Nawet nie rozróżniacie różnic skok tyłem a zjazd tyłem. Nic nadzwyczajnego.

  • I to jest wyczyn a nie jekies 144m z huraganem pod narty

  • Nie było telemarku, nie stabilny w locie więc noty po 16 pkt ;)

  • Myślałem że on poleci jakieś 102 metry albo coś

  • Wszystko o pandemi .!!! Ratujcie siebie swoje rodziny i swoje przedsiębiorstwa. Sanepid przegrał. plthrow.info/my/wideo/04p5nJbXsbNjq6s.html

  • Na pewno po mefedronie

  • Lądował za rozmiarem skoczni. To musi być zimowy rekord obiektu przy skoku z podwójnym saltem. Wcześniej nikt nie lądował tak daleko.

  • Oczywiście click bait, żenada.

  • *:o*

  • Jechał tyłem, wyprostowany a na progu i tak szybszy od Stocha

  • 0:32 i ten typo z telefonem

  • Był gość na rowerze skaczący ze skoczni, były opony, był cały samochód, tak więc nic mnie już nie zdziwi.

  • Łooo nieźle

  • tyłem to najechał a skoczył przodem

    • Jeśli patrzeć na standardy skoczni narciarskich, to tytuł jest w porządku. Na wyjściu z progu był tyłem, więc wszystko się zgadza. Oczywiście jest to trochę bait, ale nie wprowadza w błąd

  • chyba nie raz skoczył, bo na jednym ujęciu mija gościa stojącego na zeskoku po prawej, a w drugim po lewej stronie.

  • Spóźnił wybicie a HS przekroczony XD

  • Nawet tyłem skoczył dalej, niż Mateja przodem.

  • plthrow.info/my/wideo/zId3hHqbnbWlYmQ.html

  • Co ten Adaś...

  • Gratulacje dla mistrza

  • Nwm jak dla was ale dla mnie to nie jest skok tylem xD

  • Kozak za nim skakal i nagrywal

  • Lepiej bym to wykonał

  • Sebastian Pitoń, Górale, Podhale plthrow.info/my/wideo/roOfgWimvrKvnI0.html Polska a Szwecja Warto zestawić statystki dotyczące skali spustoszenia jakie w obu krajach sieje COVID-19. Według oficjalnych statystyk w naszym kraju odnotowano 1,37 mln zakażeń koronawirusem. Zmarło ok. 31 tys. osób. Oznacza to, że spośród wszystkich zakażonych zmarła w Polsce co 44 osoba. Według danych szwedzkich ogólna liczba zainfekowanych wynosi 489 tys. , z czego zmarły 9433 osoby. Mimo braku obostrzeń, spośród wszystkich zarażonych umierała w Szwecji co 51 osoba. Oczywiście jest szereg różnic między oddzielonymi wodami Bałtyku krajami - chociażby na poziomie postaw społecznych czy warunków geograficznych. Niemniej twarde liczby - niższa umieralność, płytsza recesja - dają do myślenia. businessinsider.com.pl/finanse/szwecja-wprowadza-obostrzenia-jak-gospodarczo-sprawdza-sie-model-szwedzki/en8fdw1 PROF. MARIA DOROTA MAJEWSKA O SZCZEPIONKACH NA COVID: “TO EKSPERYMENT” warszawskagazeta.pl/kraj/item/7055-prof-maria-dorota-majewska-to-eksperyment-podyktowany-celami-politycznymi-i-finansowymi-globalnych-oligarchow Dr. Zbigniew Hałat stolikwolnosci.pl/epidemiolog-dr-zbigniew-halat-szczepionka-mrna-powoduje-choroby-autoimmunologiczne/

  • Nie no easy

  • Twój stary za młodu be like:

  • W opisie pisze ze zrobil podwójnego Front FILIPA XD

    • a co no było jak nie podwójny frontflip?

  • Gdybym był sędzią to bym ocenił ten skok na 100,5

  • Skoczył? Zjechał.

  • Kozak

  • nie było to spektakularne, typowy cklickbait

  • no to niezły "lot"

  • myslalelm ze bedze leciial tylem wyladduje tez tylem .

  • Dzień dobry, czy ten pan handluje wiertarkami firmy Bosch ?

  • zesrał się tyłem a nie skoczył

  • On oszalał

  • WTF & XD

  • A ja wypilem wiadro mleka duszkiem ...

  • Dobry CZUBEK! :D Niesłychany wariat! :))

  • Do ewolucji Jana Mazocha w powietrzu to mu jeszcze trochę brakuje.

    • O tak Jan Mazoch to powietrzny akrobata mistrz :D

  • Małysza popierdoliło juz całkiem

  • Noty 16.0 max. Niestety lądowanie bez telemarku z mocnym przysiadem.

  • 102 METRY! 102 METRY!

  • Jak zwykle nikt nie docenia, że za nim musiał skakać kamerzysta, który to wszystko nagrywał a na drugiej hopie wyskoczył zdecydowanie wyżej :D

  • Goldi dalej w niezłej formie widzę :D

    • Goldi, Jari Kurri, Kimi.. Oni na trzeźwo tacy nijacy ;)

    • @Kolczasty Andi Goldberger

    • Goldi?

  • Ta konkurencja juz jest rozgrywana w Engelbergu od 95, ale macie zaplon TVP.

  • Zapomnieliscie dodać że gość nie jest skoczkiem narciarskim, tylko zrobił sobie żart z tej dyscypliny xD

    • Przeciez nie skoczyl wcale lepiej czy dalej niz w nartach do skoków.

    • Czemu? Jest narciarzem freestyle’owym. Tacy narciarze robią mnóstwo podobnych rzeczy, skoki z różnymi akrobacjami itp. Ten zamiast budować snowpark poszedł na skocznie i wykorzystał to co było. Co w tym złego i gdzie jest ten żart ze skoków?

  • Zrób to na planicy

    • Albo w Bischofshofen na tym wysoko usadowionym rozbiegu ;)

  • Ten gość na samym końcu

  • "Ale najważniejsze że ustał"

    • Chociaż telemarku niebyło więc nota 16.5

    • xD

  • Lmfaoo

  • A Stoch kiedyś ironicznie odpowiedział dziennikarce że będą skakać tyłem...

  • To był Robert Mateja😀.

  • Ciekawe kiedy wyszyscy zczają sie ze to fake?

  • Ale czeba mieć w bani🙃🙃🙃

  • gość zrobił sobie jaja ze skoków narciarskich

  • widzę, że TVP sport troszkę z tyłu internetów ale zaczyna się pojawiać i błyszczeć na youtube mimo wszystko :D tak trzymać ;) przynajmniej tutaj nie ma politykowania i można popatrzeć na coś godnego uwagi.

  • Ostatni podparty :/ odbije się to na notach sędziowskich

  • Też mi coś 👎

  • GRATULUJĘ MU:D

  • Mateja też tak potrafił⚠️

  • Tylko ja myslalem, ze on przeleci nad bulą jak "normalni" skoczkowie XDD?

    • A przed obejrzeniem Ty serio pomyślałeś, ze to jest fizycznie możliwe skoczyć tyłem 100 metrów? Nie wierze 😂😂

    • Normalnie

    • @sykipeja Nie sądzisz że trochę przesadzasz z tą polityką w filmiku o skoku na nartach? ***** ***

    • Na pewno nie tylko ty, bo wielu się sugeruje skokami narciarskimi i oczekuje jakiegos długiego skoku. Tym czasem pisuary wykorzystują dwuznaczność słów, wg których skok to skok, nie ważne czy metr czy 150 metrów. Tak on zeskoczył po prostu, a tytuł sam wiesz co sugeruje...

    • Ale mimo wszystko jest przechuj

  • I tak skoczył dalej niż kot,hula i reszta niemot które musieliśmy oglądać.

  • te zjeżdżanie tyłem śmiesznie wygląda ale to naprawdę nie jest łatwe.

  • Gość co z dwoma saltami XDDD

  • Jechał tyłem a po obróceniu skoczył przodem, więc nie wprowadzajcie ludzi w błąd :D

    • I tak jest montaż w pierwszym ujęciu, a w kolejnych skręca w swoje lewo. Wystarczyłby sam skok

    • @Maciej Kowalski 😂👍 i taka wersja jest jak najbardziej dopuszczalna

    • Wybił się tyłem, skoczył bokiem, wylądował przodem :D

    • @Maciej Pietrusza Więc poprawnie powinno być napisane "wybił się tyłem" - a nie "skoczył tyłem" 😂 to niewielka różnica, ale spoko niech i tak wam będzie 😆

    • No właśnie chodzi o to jak się wybił, a wybił się tyłem więc tytuł jest poprawny ;)

  • XDDDDD

  • Za taki skok to co najmniej noty po 19 :D

  • bardziej żenującej drugiej części tytułu nie dało się dać

  • *Stoch musiałby takie dwa salta zrobić i telemark żeby dostać 20*