EKSKLUZYWNY WYWIAD Z IGĄ ŚWIĄTEK PO ZWYCIĘSTWIE W ROLAND GARROS

Opublikowany 11 paź 2020
Iga Świątek wygrała w sobotę wielkoszlemowy French Open jako pierwsza Polka w historii. 19-latka dzień po meczu z Sofią Kenin udzieliła wywiadu TVP Sport. - Nie chciałabym, żeby oczekiwano, że teraz będę wygrywała szlema co sezon. Nie jestem jeszcze zawodniczką takiego pokroju - powiedziała.
👉 OGLĄDAJ TRANSMISJE SPORTOWE ON-LINE: sport.tvp.pl/
👉 SUBSKRYBUJ NAS NA PLthrow: plthrow.info
👉 ODWIEDŹ NASZ FANPAGE: tvpsport/
👉 ŚLEDŹ NAS NA TWITTERZE: sport_tvppl
#IgaŚwiątek #RolandGarros #tenis

Komentarze

  • Trener Igi Świątek zdradził KLUCZOWY moment turnieju [WYWIAD] sport.tvp.pl/50282586/piotr-sierzputowski-trener-igi-swiatek-po-finale-french-open-wywiad

    • Aż dziwne że w tych pisowskich mediach nie zacytowaliście Sasina przypisującego sukcesu innych swoim koleżkom

    • Przerosła ? - raczej PRZESKOCZYŁA !!

  • Nie dziwie jej sie ze slucha takiej muzyki bo ta muzyka dziala w dziwny sposob , odpręża, daje do myślenia i ogolnie to dla ludzi z charakterem, tez kiedys tego sluchalem az zapomnialem i znowu sobie przypominam.

  • Jak ona sie ladnie wyslawia...Agnieszka Radwanska byla swietna i szacunek jej za to ale jak buzie otwierala to wies tanczy wies spiewa.

  • czy tylko mi pani z wf to wysłała?

  • Iga!!!! Brawo!!!!! Jestes niesamowita!!!!!!!🥳😘🤩🥰

  • cudownie cudowna super!!!!

  • Piękny mądry wywiad, zarówno ze strony Igi, jak i dziennikarza TVP. Sport.Moje gratulacje dla obojga.

  • tak sie robi epidemie plthrow.info/my/wideo/3aebfZbWtdimlKs.html&ab_channel=SebastianRoss

  • IGA WSPANIALA BARDZO ZDOLNA MLODA TENISISTKA A do tego lubi Pink Floyd. " I wish you where" gdziekokolwiek sie pojawisz lub zagrasz na pierwszym miejscu.

  • Iga szczerze mówiąc Świątek ;-)

  • mądra dziewczyna

  • IGA ŚWIĄTEK POKAZAŁA ŚWIATU JAK POLSKA UMIE ZWYCIĘZAĆ

  • Wielki wyczyn, wielki sukces, wielki szacunek za to czego dokonała. To nas cieszy. Tydzień po sukcesie czytając, słuchając i oglądając wywiady, komentarze, analizy, dziwi mnie natomiast szlaban informacyjny o drugim rodzicu (mamie) oraz pierwszym trenerze (Kazanecki ?), z którym się rozstała w 2016 roku. To naturalne dopełnienie informacji, chyba że to coś wstydliwego.

  • zdejmij maskę

    • Nie.

  • Dziewczyna mega inteligentna, Iga kochamy Cię!💗💗💗

  • Ciekawe co na to janowicZ ;D

  • Bardzo się cieszę że jest ktoś komu z radością kibicuję. Od czasów Małysza i Takanohana tęskniłem za skromnym geniuszem.

  • 👍🏼👏🏽💪🏼🏆🥇🇵🇱🎾💓🙂

  • This video 👍🏼💪🏼👏🏽🏆🥇🇵🇱🎾💓🙂

  • Ile oddajemy w podatkach z naszych wynagrodzeń? sprawdzpodatki.pl/# Podaj dalej, im więcej świadomych osób tym lepiej! :)

  • Wielką klasą i skromność.... gratulacje i trzymaj tak dalej...

  • iy

  • Wielkie gratulacje i podziękowania🥰

  • Mam nadzieję, że ta niebywale zdolna dziewczyna przetrwa nagonkę komerchy i mediów i nie ulegnie zepsuciu jak większość miszczów.

  • Niech skonsumuje rollanda.

  • panie redaktorze to jest utwór rogera watersa

  • Iga super... ale ten dziennikarz.. no ja nie wiem.. on jest z tvp? Naprawdę fajnie przeprowadził ten wywiad znając standardy tvp, no tak dalej Panie redaktorze, no jednak można :-)

  • Bardzo przeżywałem wszystkie mecze Igi , jestem wielkim kibicem tenisa i było mi smutno jak Agnieszka Radwańska zakończyła karierę a tu takie kwiatki - umarł król niech żyje król...

  • jesteś silna,jesteś wspaniała,a za Tobą Polska cała !!! :)

  • GRATULACJE🌹🌹🌹❤🇺🇸🇵🇱

  • kochana,nie myśl o tym na trzeżwo,186 IQ jak bym myślał trzeżwo to bym zwariował :P posłuchaj Evanesence "Bring me to live" na 100% spodoba Ci się:)

  • Iga nie nos maski jesteś sportowcem nie musisz nosić tej szmaty. Iga jestes wielka. Szybka, silne rzuty, piękne serwy. Idź do przodu. Ty będziesz drugi Andy Murray - Polska, Iga zdolna, niesamowita w grze, silna zawodniczka, najlepsza. Gratulacje Trzymam kciuki. Oby tak dalej.

  • Ta młoda dama to jest potencjał na rakiete numer 1 i nie przesadzam tutaj droga daleka ale jest potencjał

  • kochana dziewczyna

  • Ekskluzywny, a na czym polega jego ekskluzywność? Ekskluzywna to może być biżuteria, ale nie wywiad.

  • Nie zagłaskajcie jej młodziutka dziewczyna jeszcze .

  • John Mcnroe, nigdy go nie lubiłem, arogancki typ. Do tego co on rywalizuje z kobietami? 7 szlemow wygrał, to Iga wygra 6, żebyś się nie zdziwił chamie.

  • Kościół katolicki usunął drugie przykazanie a czwarte zmienił, a żeby liczba przykazań się zgadzała ostatnie podzielił na dwa, drugie przykazanie zakazuje kłaniać się obrazom i figurom, a czwarte mówi o tym że dniem świętym jest Sabat (Sobota) czyli siódmy dzień tygodnia, nie niedziela (sunday, dzień słońca, łac. Sol Invictus, dies solis). Potwierdzeniem że sobota jest siódmym dniem tyg. jest numeracja dni w amerykańskim kalendarzu, albo słowa księdza w kościele tzn. ,,pierwszy dzień tyg.'' w odniesieniu do niedzieli. Sabat(Sobota) to dzień Pański, a Jezus w ewangelii Marka roz.2 wers 28 powiedział o sobie że jest ,,Panem Sabatu''. Polecam bar Sabat obok galerii Słonecznej z szóstką w logo w której pełno galerianek, podobieństwo do niewiernych panien z przypowieści, albo nierządnicy(Babilońskiej) ze złotym kielichem ubranej w purpurę i szkarłat z 17 rozdziału Apokalipsy, zagadka kto obecnie nosi takie kolory? Kościoły i obrazy katolickie są naszpikowane symboliką słońca (aureole, monstrancje), katolicyzm to tak naprawdę kult słońca(solarny) czyli krótko pisząc to jedna wielka Galeria Słoneczna z obrazami, ale obrazów jest tam mniej niż galerianek w galerii Słonecznej z szóstką w logo ;)). Gdy łamiemy przykazania zdradzamy Boga tzn. cudzołożymy(grzeszymy) w sensie duchowym, ciekawostką jest to że niewiasta(dziewica, nierządnica) w Biblii symbolizuje kościół, Izrael, a Bóg albo Jezus symbolizuje małżonka, oblubieńca. Pytanie za 100 punktów, co powinno spotkać sekretarkę która zmieni korespondencje szefa bez jego zgody? Zapraszam na mój kanał(ten z którego piszę) w zakładkę dyskusje tam jest pełny tekst.

    • Pomijając, że piszesz nie na temat, można obchodzić szabat i można Boga nie znać. Wtedy pozostaje tylko niepoważne gadanie o słońcu.

  • Gratulacjd IGA. Ale pobco wam to na twarzach?

  • Mogliście już sobie darować te maski, masakra, stoją kilka metrów od siebie.

  • Super,Jesteś Wielka

  • Na chu taa maska

  • Super młoda ! :) Powodzenia, trzymam kciuki ! pozdro

  • Wielkie brawa!!Emocji moc:)Szkoda,że sport tylko dla bogatych:(

  • Szczerze mówiąc to powtarzanie szczerze mówiąc Nie było szczerze mówiąc takie złe

  • Wspaniały gust muzyczny Iga. Dorzucam jeszcze Riverside I Porcupine Tree I kolejne szlemy to tylko kwestia czasu 😉 Jesteś Wielka!!!

  • Dziennikarz „Ja nie jestem entuzjastą Pink Floyd.... gdyż my w TVP słuchamy tylko Zenka Martyniuka”.😄

  • Bez przesady co

  • Поланд -Гаррос....

  • ostapenko nis juz nie zdobyla ale ona zdobedzie

  • Mega, kocham te odcinki "Polacy za granicą".

  • WIELKI + za PINK FLOYD, mam wszystkie kasety :D, na tym się wychowywałem haha

  • Tenis ziemny to z zasady sport elitarny a 80% polskiego społeczeństwa to jednak plebs. A więc żadnej „swietkomamii” na szczęście nie będzie.

  • Cala Polonia Amerykanska sklada serdeczne zyczenia sukcesow na wszystkich kortach tenisowych swiata.Iga jest teraz ;polska wizytowka i bedzie przez nastepne 10-15 lat znakomocie rozslawiac imie Polski.Bardzo piekna,bardzo madra,bardzo dojrzala,bardzo mistrzowska, i juz szalenie doswqiadczona jako zawodniczka i tenisistka.Wszystkie plany zyciowe napewno zrealizuje bo jest bardzo rozszadna i ambitna.Bardzo dojrzala psychicznie z cechami wielkiej klasy sportowca..Iga Swiatek jest juz na swiatowym poziomie i mozemy wierzyc,ze bedzie rozwijac sie prawidlowo.Gratulacje dla Igi Swiatek, w tej chwili najwspanialszej Polskiej zawodniczki.

  • UTALENTOWANA i poukładane pod czaszunią to ważne GRATULACJE!

  • złupiła Pani Halep to i presja była ogromna. Na szczęście Pan Fibak "zmozartował"

  • Brawo dla Tej Pani😉!

  • Iga super dziewczyna z klasa. Natomiast ten duren co przeprowadza wywiad klepie bez sensu. 1. Mcenroe nie “zyczyl zebys wygrala 6 g slams bo on ma 7” tylko powiedzial ze w takiej formie ona wygra half a dozen g slams 2. To ze slucha Pink Floyd to znaczy ze jest „analogowa”? Co za idiotyzm. 3. Wish you were here to znaczy szkoda ze ciebie tu nie ma. O jaka parafraze chodz? To sie nijak nie ma do sytuacji. 4. Roland Garros - s na koncu sie wymawia. Itd itp. Facet wyraznie lubi sluchac samego siebie.

  • Congrats,bravo Iga !!!

  • Gratulacje najserdeczniejsze! Cieszy serce i wielka radość. Życzę wytrwałości i sił! Mocy ! Pozdrawiam!

  • Lewy , B.Zmarzlik , Świątek , Kubacki.....? Kto sportowcem roku 2020? Czy Lewy znowu przegra?

  • Jakby nie psełdo pand.. to można by uznać to za wielki sukces. A tak zawsze zostaje .. mistrzynią sezonu treningowego:P

  • PO PiSOWSKIE LEWICOWSKIE maseczki. Masarka. Powodzenia Panio IGO

  • Jako byly sportowiec zycze Idzie dalszej udanej kariery, przyjmowania sukcesow i porazek spokojnie i bez euforii oraz skromnosci. Sport jak i mlodosc przemija i trzeba go traktowac jak przygode i albo sie bedzie kiedys trenerem innych albo zajmie sie jakims zawodem by przezyc a na trofea popatrzy z usmiechem i zaduma nad swoja ciezka praca i zaangazowaniem. Niech Iga gdy zwyciezy nie chowa glowy w dol i traktuje wszystko jak cud ale przyjmie z radoscia fakt ze wygrala i pomacha widowni i podziekuje za aplauz i doping. Skromnosc w zachowaniu i w wywiadach zjedna jej sympatykow a na Zachodzie bardzo na to patrza badz pewny siebie ale badz skromny zarazem. Nie robmy tez na niej takiego cisnienia mistrzyni by jej to nie przytloczylo a jej zadziwienie sukcesem zwyciestwa nie okazalo sie byc tak niemozliwe ze oby nie bylo krotkotrwale. A zatem Iga do przodu i dzialaj a moze uda ci sie dluzej nas i swiat cieszyc twoimi sukcesami. Powodzenia

  • Świetna dziewczyna. Ma poukładane w głowie, wie czego chce i to Ją z pewnością zaprowadzi do kolejnych sukcesów. Dziękuję za emocje i wzruszenie jakie dałaś nam kibicom i powodzenia.

  • Ale mądra i zdolna dziewczyna!🙏

  • Już nie zalewajcie dziewczyny tymi komplementami dajcie jej trochę wytchnienia i przestrzeni do bycia normalnym . Sukces zawodowy to sukces zawodowy oprócz tego trzeba umieć normalnie żyć

  • Serdecznie dziękuję za moc pięknych doznań. Śledzę polskich tenisistów od lat. Już występ Igi na Wembley był początkiem jej sukcesów. Życzę Idze dalszych sukcesów.

  • Cud dziewczyna. I taka spokojna,

  • Nie potrafi sie wyslowic .. .. 🤔..

  • Lexus.. Asix .. dla kogo pracujesz.. czemu polskich firm Nie wspierasz 🤔

  • Fajny wywiad, wywazone pytania, madre odpowiedzi.

  • Zapraszam plthrow.info/my/wideo/x3d8pJTUtMyrZp8.html

  • Klasa sama w sobie. Młodziutka, ale tak pewna i tak skuteczna, że to...AHHH!

  • gratulacje

  • W kagańcach...😂😂😂😂😂 NWO zatacza swoje maski albo macki !!! Kill ILLUMINATI

  • THE LAST DAY OF FREEDOM NWO COMING SOON SATANIC MASONIC AGENDA UN 2021-2030 END OF WORLD !!! KILL ILLUMINATI !!! MARANA THA IESOUS !!!

  • Iga daj z siebie wszystko, zanim powiesz basta!!! I nie rezygnuj z dalszych celów.

  • Igus ,nie bądź naiwna.Oczywiscie liczymy,ze będziesz wygrywała wielkiego szlema w każdym sezonie:)

  • Nie dość, że bardzo utalentowana sportsmenka, to dodatkowo bardzo mądra dziewczyna, zwłaszcza jak na swój wiek. Mądrzejsza niż większość naszego narodu. W takiej dziewczynie można się zakochać.

  • Dziennikarzyku - trochę grzeczniejszy ton stosuj, gdy rozmawiasz z polską mistrzynią Roland Garros. Trochę szacunku! Ona nie była u ciebie na dywaniku albo na rozmowie kwalifikacyjnej!

  • Przyszła TOP 1

  • Congrats! Ditch the mask! Polska power!

  • Brawo Iga. Nie zwalniaj tempa bo liczymy na ciąg dalszy i skompletowanie całego Wielkiego Szlema.

  • Walczyc, trenawac Iga musi panowac!!!💪💝

  • Nasza królowa wielkiego szlema 👏👏👏👏👏🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱👸

  • Kochana osoba 🇵🇱 PolskaJazda! Im mniej wywiadów tym lepszy spokój psychiczny, dajcie jej ten spokój a nie gadajcie w koło tych samych bzdór.

  • Mecz z Halep był kosmicznym wyczynem Igi.Wielki szacunek i więcej takich meczów. Brawo Iga!!!! Poza tym to jest super mądra i ułożona osoba, mam nadzieję, że to się nie zmieni.

  • @Iga Nie dziwię się, że świat jest zachwycony. Nie tylko Twoja gra na korcie, ale też i charakter. normalne podejście do życia, budzą masę sympatii. Tak trzymaj, a zajdziesz bardzo wysoko. :-)

  • Normalne państwo wspaniali ludzie zdolna młodzież Jestem bardzo dumny trzymam kciuki i nie tylko.

  • tylko barany i pollityczne dziwki w kagańcach

  • POZDROWIENIA IGUS I GRATULACJE Z FRANCJI OD POLONII!!!

  • Igo Świątek jesteś klasy Led Zeppelin: Robert Plant the best vocal ever, John Bonzo Bonham the best drums, Jimmy Page 1-2 lead guitarist, Jones Paul Jones the most underrated musician ever. Immigrant song plthrow.info/my/wideo/3m1_pKyv2NZjd4E.html Achilles Last Stand plthrow.info/my/wideo/lqlke3600Z2mgWQ.html

  • Iga jest niesamowita! Brylantowa technika, stalowe nerwy, gracja baletnicy, ujmująca osobowość. O ile nie wydarzy się jakaś zupełnie niespodziewana katastrofa, ta dziewczyna dostarczy nam jeszcze wielu powodów do radości i dumy. Iga będzie Robertem Lewandowskim tenisa, choć w zupełności wystarczy, jeśli pozostanie sobą.

  • ...młody wiek, ale bardzo dojrzały. Talent + praca = popłaca. Jestem pełen podziwu. Niesamowicie skuteczna. Exelent !!! 👏👏👏

  • To wszystko dzięki Prezesowi 😂😂😂

  • Brawo IGA!!! POLSKA JEST Z CIEBIE!!! Jeszcze raz BRAWO IGA!!!

  • skromnosc ..od niej bije ...,jak i kiedys od Malysza......to nie tylko...fachowcy ..,ale i piekni ludzie..Gratki Iga ..,dzieki ze wlalas w Nasze serca ..znow ..umilowanie do Polski !!! Dzieki..Jestes wielka !!!

  • Rześki paryski poranek, szkoda tylko ,że w maskach. Iga mi imponuje nie tylko jako tenisistka. Gratulacje.

  • Wspaniała Nasza Iga